Miért nem jönnek az ügyfelek a weboldaladra? Mert nem vagy ott, ahol keresnének!

Keresőoptimalizálás

Sok vállalkozó érzi úgy, hogy minden tőle telhetőt megtett: elkészíttette a weboldalát, feltöltötte a szolgáltatásait, a bemutatkozását és még referenciákat is feltett. A honlap működik, a színek passzolnak, mobilon is jól néz ki – de valami mégis hiányzik. Az érdeklődők. Az ügyfelek. Az élet az oldalon. A kérdés ilyenkor az, hogy miért nem történik semmi?

A válasz egyszerű: mert nem vagy ott, ahol keresnének. Az emberek a problémáik megoldását vagy egy konkrét szolgáltatást a Google-ben keresnek. És ha te ott nem vagy jelen – ha a weboldalad a 3. vagy 4. oldalon porosodik – akkor olyan, mintha nem is létezne. Itt jön képbe az online marketing egyik leghatékonyabb eszköze: a linképítés.

Ez nem varázslat, hanem stratégia. A linképítés abban segít, hogy weboldalad megbízható, hiteles és releváns oldalakról kapjon hivatkozásokat. A keresőmotorok ezt úgy értelmezik, hogy te fontos vagy. És ha a kereső ezt gondolja rólad, akkor előrébb sorol – te pedig közelebb kerülsz a potenciális ügyfelekhez.

Sokan kérdezik, hogy megéri-e ezzel foglalkozni. A válasz egyértelmű: igen. A linképítés ár természetesen szolgáltatótól és stratégiai céloktól is függ, de ha jól van kivitelezve, akkor az egyik legmegtérülőbb online befektetés lehet. Hiszen nemcsak látogatókat hoz, hanem javítja a márkád hitelességét, és hosszú távon stabilizálja az online jelenléted.

Egy weboldal csak a kezdet. Ahhoz, hogy valóban működjön, láthatóvá kell tenned. Ne hagyd, hogy a konkurenciád vigye el előled a forgalmat csak azért, mert időben felismerte, hogy az online világban a láthatóság mindennél fontosabb. A linképítés éppen ebben segít: hogy ne csak jelen legyél az interneten, hanem ott legyél, ahol keresnek is.

Megosztás